dimarts, 21 de febrer del 2012

Jo sóc del IES Lluis Vives

- Perquè crec com ells que l'Educació és un dels pilars més fonamentals d'un Estat de Dret i que té que potenciar-se i dotar-la de tots els recursos necessaris.
- Perquè estic en contra de la violència. I més si no està justificada. I ja no et dic res, si és contra menors
- Perquè la Delegada de Govern no ha sabut controlar a la Policia, competència seva, i per tant deu de dimitir; i si no ho fa, cessar-la directament.
- Perquè jo com ciutadà no sóc l'enemic.
- Perquè si alguna vegada arribe a tenir responsabilitats polítiques, MAI actuaré d'eixa forma. Vosaltres dieu, no ens representen... però no us enganyeu, a mi, com polític, tampoc.
- Perquè la policia té consignes molt clares de repressar aquelles persones que es manifesten, encara que sigui de forma pacífica, i sols els feia falta la complicitat d'un Govern com aquest.
- Perquè jo puc manifestar-me pacíficament si no m'agrada qualsevol cosa.
- Perquè tinc llibertat d'expressió.
- Perquè a la comunitat Valenciana estem vivim una situació de acudit de mal gust.
- Perquè tot açò recorda èpoques fosques, de blanc i negre.
- Perquè no considere que els estudiants han fet com diu el President Popular Fabra, unes manifestacions violentes, ni han desvirtuat ni desestabilitzat l'Estat de Dret.
- Perquè no hi ha més creuada mediàtica, que la que fan ells, volent acallar veus discordants.
- Perquè les urnes no validen els desmans, la corrupció, el delpisfarro i els cops d'autoritat a base de porres.
- Perquè si hagués governat el PP en les manifestacions del 15M, amb aquest precedent, hagués hagut un autèntic bany de sang.
- Perquè la llibertat d'associacisme i de manifestar-se està vigent, i no ens el llevaran.
- Perquè l'actuació policial i la connivència del Govern del PP ha estat impròpia d'un país democràtic.
- Perquè si en menys de 100 dies: Garzón ha caigut, si s'han carregat molts dels drets dels treballadors, si ja no podem la gent manifestar-se en contra del que no ens agrada, si mantenen la complicitat amb una policia que enten la repressió com una fòrmula vàlida contra menors.... tinc por de què passarà d'ací en endavant...

Per tota esta sèrie de qüestions i moltes més: JO SÓC DEL IES LLUIS VIVES